fbtw

Mito

Rate this item
(0 votes)

Μήκος 4,06 μ.
Πλάτος 1,72 μ.
Ύψος 1,44 μ.

 

Αυτές είναι οι βασικές διαστάσεις ενός σπορ αυτοκινήτου, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

 

Από 14600€ έως 20700

015 mito036006bΤο εσωτερικό έχει μια σπορτίφ, επιβλητική προσωπικότητα. Το ταμπλό και οι πλευρικές θήκες είναι αντάξιες ενός κορυφαίου αυτοκινήτου. Ο πίνακας οργάνων είναι εύκολος στη χρήση, έχει προηγμένα γραφικά και προσφέρει οδηγική άνεση.

Χάρη στα σπορ καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη καθώς και στη ρυθμισμένη ανάρτηση για εξαιρετικά σπορτίφ καταστάσεις, ο οδηγός όταν κάθεται στο MiTo νιώθει την ανάγκη να κρατήσει γερά το τιμόνι και αισθάνεται έτοιμος να εξερευνήσει όλες τις χαρές της οδήγησης.

Για απόλυτη άνεση, έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο τα καλύτερα υλικά, με κορυφαία ιταλικά υφάσματα και δέρματα.

 

 

Σχεδιασμός

 

004 mitocat037003Μήκος 4,06 μ.
Πλάτος 1,72 μ.
Ύψος 1,44 μ.

 

Αυτές είναι οι βασικές διαστάσεις ενός σπορ αυτοκινήτου, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

Νέα σχεδίαση τροχών 16", 17" και 18" και φαρδιά μετατρόχια που εξασφαλίζουν ό, τι καλύτερο στο κράτημα ενός πραγματικά σπορ αυτοκινήτου. Πίσω φώτα με τεχνολογία LED, που τα καθιστά πιο ευδιάκριτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια. Αποκλειστικά για τη MiTo υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξει ένας οδηγός μεταξύ τριών διαφορετικών πλαισίων ασημί, τιτάνιο, και στο χρώμα του αυτοκινήτου.

mito motore 1Επτά κινητήρες για όλα τα γούστα.

 

Twinair 0.9 85 hp, βραβευμένος ως 'International Engine of the year 2011', οικολογικός και οικονομικός, με 0€ τέλη κυκλοφορίας.

MultiΑir κινητήρες για όσους επιθυμούν τη μηχανολογική υπεροχή σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου: 1.4 MultiAir 105hp, 1.4 MultiAir Turbo 135hp και 1.4 MultiAir Turbo 170hp.

Και στα συν: ο οικονομικός βενζινοκινητήρας 1.4 78hp και δύο πετρελαιοκινητήρες: 1.3 JTDM-2 85hp (με 0€ τέλη κυκλοφορίας) και 1.3 JTDM-2 95hp.

Σε όλους τους κινητήρες της MiTo, ο βαθύς βρυχηθμός δηλώνει την δύναμη και ανεβάζει την αδρεναλίνη. Παράλληλα όλοι οι κινητήρες της είναι φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Η τεχνολογία Multiair σηματοδοτεί την έλευση μιας νέας γενιάς κινητήρων βενζίνης και συνδυάζει: υψηλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμων.

  • Aύξηση στην ισχύ από 10% - 35%, καθώς το προφίλ των εκκεντροφόρων είναι σχεδιασμένο για υψηλές επιδόσεις
  • Ροπή στις χαμηλές στροφές αυξημένη μέχρι και 15% χάρη στον άμεσο έλεγχο του βυθίσματος των βαλβίδων
  • Ταχύτερο ανέβασμα στροφών έως και 12% χάρη στην υψηλότερη πίεση του μίγματος αέρα.
  • Μείωση κατά 10% της κατανάλωσης καυσίμων και των εκπομπών ρύπων λόγων των μικρότερων απωλειών άντλησης από τον κινητήρα.

Το Multiair ελέγχει την εισροή του αέρα στον κινητήρα την στιγμή που αυτός εισέρχεται στο χώρο καύσης.

Το σύστημα βασίζεται σε μια ποσότητα λαδιού μεταξύ των εκκεντροφόρων και των βαλβίδων. Η πίεση του λαδιού μπορεί να μεταβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω ενός σωληνοειδούς, κάνοντας εφικτό τον έλεγχο του ανοίγματος και κλεισίματος της κάθε βαλβίδας χωριστά. Έτσι μπορούμε να ρυθμίζουμε με μεγαλύτερη ευελιξία την ισχύ του κινητήρα, συνδυάζοντας πολλά οφέλη που ποτέ πριν δεν ήταν εφικτά ταυτόχρονα όπως η μείωση στην κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών ρύπων και η αύξηση της μέγιστης ισχύος και ροπής, με στόχο την καλύτερη απόδοση για τον οδηγό.

1.4 MultiAir Turbo 170 HP

  • Κυβισμός: 1368 cc
  • Ροπή: 230 Nm (13.2 Kgm) στις 1750 rpm
  • Τελ. Ταχύτητα: 219 Km/h
  • 0-100 Km/h: 7,5 sec.
  • Κατανάλωση: 6,0 l/100 Km
  • Εκπομπές CO2: 139 g/Km
  • Κατηγορία Ρύπων: Euro 5

1.4 MultiAir Turbo 135 HP

  • Κυβισμός: 1368 cc
  • Ροπή: 180 Nm (18.3 Kgm) στις 1750 rpm
  • Τελ. Ταχύτητα: 207 Km/h
  • 0-100 Km/h: 8,4 sec.
  • Κατανάλωση: 5,6 l/100 Km
  • Εκπομπές CO2: 129 g/Km
  • Κατηγορία Ρύπων: Euro 5

1.4 78 HP

  • Κυβισμός: 1368 cc
  • Ροπή: 120 Nm (12,2 Kgm) στις 4000 rpm
  • Τελ. Ταχύτητα: 165 Km/h
  • 0-100 Km/h: 13 sec.
  • Κατανάλωση: 5,6 l/100 Km
  • Εκπομπές CO2: 130 g/Km
  • Προδιαγραφές Euro 5

1.4 Turbo 105 HP

  • Κυβισμός: 1368 cc
  • Ροπή: 130 Nm (13,2 Kgm) στις 4000 rpm
  • Τελ. Ταχύτητα: 187 Km/h
  • 0-100 Km/h: 10,7 sec.
  • Κατανάλωση: 5,7 l/100 Km
  • Εκπομπές CO2: 134 g/Km
  • Προδιαγραφές Euro 5 με Start&Stop

1.3 JTDM-2 95 HP

  • Κυβισμός: 1248 cc
  • Ροπή: 200 Nm (20,4 Kgm) στις 1500 rpm
  • Τελ. Ταχύτητα: 180 Km/h
  • 0-100 Km/h: 11,6 sec.
  • Κατανάλωση: 4,3 l/100 Km
  • Εκπομπές CO2: 112 g/Km
  • Προδιαγραφές Euro 5

1.3 JTDM-2 85 HP

  • Κυβισμός: 1248 cc
  • Ροπή: 200 Nm (19,7 Kgm) στις 1500 rpm
  • Τελ. Ταχύτητα: 174 Km/h
  • 0-100 Km/h: 12,9 sec.
  • Κατανάλωση: 3,5 l/100 Km
  • Εκπομπές CO2: 90 g/Km
  • Προδιαγραφές Euro 5 με DPF και Start&Stop

006 mitocat0371173 προγράμματα οδήγησης, 3 λειτουργίες συστήματος διεύθυνσης, 3 τύποι οδικής συμπεριφοράς.

 

Πρόκειται για το Alfa Romeo D.N.A., το σύστημα που μεταμορφώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναλόγως με τις συνθήκες οδήγησης.

Αρκεί μια απλή κίνηση: μετακινήστε τον επιλογέα που βρίσκεται κοντά στο λεβιέ ταχυτήτων και η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα αλλάξει.

  • Τιμόνι: Η υποβοήθηση μεταβάλλεται ανάλογα με το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει, σκληραίνοντας το τιμόνι.
  • Μονάδα ελέγχου κινητήρα: Ο κινητήρας ανταποκρίνεται περισσότερο ή λιγότερο στο πάτημα του πεντάλ επιτάχυνσης, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα.
  • Σύστημα VDC: Καθορίζει τρεις ρυθμίσεις για καθεμία από τις τρεις θέσεις του επιλογέα.
  • Πίνακας Οργάνων: Στην οθόνη εμφανίζονται διαφορετικές πληροφορίες, ανάλογα με το πρόγραμμα που έχετε ορίσει.

Dynamic: Διασκέδαση και αγωνιστική διάθεση στο τιμόνι

 

VDC και ASR Λιγότερο επεμβατικό σύστημα ESP, VDC και ASR Ηλεκτρονικό σύστημα Q2. Το φρενάρισμα ελέγχεται από το ABS.
Σύστημα διεύθυνσης EPS Πιο sport ρύθμιση
DST Μεγαλύτερος έλεγχος της πλευρικής επιτάχυνσης.
Υπόδειξη υπερστροφής: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό τι πρέπει να κάνει.
Κινητήρας Ταχύτερη απόκριση

 

Normal: Ευελιξία μέσα στην πόλη

 

VDC και ASR Κανονική ρύθμιση. Το φρενάρισμα ελέγχεται από το ABS.
Σύστημα διεύθυνσης EPS Κανονική ρύθμιση
DST Κανονικός έλεγχος πλευρικής επιτάχυνσης.
Υπόδειξη υπερστροφής: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό τι πρέπει να κάνει.
Κινητήρας Κανονική απόκριση

 

All Weather:Aσφάλεια σε ολισθηρά οδοστρώματα: Χώμα, Βροχή, Χιόνι. 

 

VDC και ASR Πιο επεμβατικό VDC και λιγότερο επεμβατικό ASR. Μεγαλύτερος έλεγχος του φρεναρίσματος και συντονισμός του με το VDC.
Σύστημα διεύθυνσης EPS Κανονική ρύθμιση
DST Κανονικός έλεγχος πλευρικής επιτάχυνσης.
Υπόδειξη υπερστροφής: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό τι πρέπει να κάνει.
Κινητήρας Κανονική απόκριση

adobe-pdf-iconΜπορείτε να δείτε το φυλλάδιο σε αρχείο pdf. Για να το κάνετε αυτό πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το πρόγραμμα Acrobat Reader. Aν δεν το έχετε, κάντε κλικ εδώ.

Πώς θα "κατεβάσετε" το pdf: Κάντε δεξί κλικ στο εικονίδιο με το pdf. Το παράθυρο που θα εμφανιστεί, σας δίνει τη δυνατότητα είτε να ανοίξετε το pdf (Open), να το διαβάσετε με Acrobat Reader και να το τυπώσετε, είτε να το "κατεβάσετε" στο σκληρό σας δίσκο (Save).


Προϊοντικός και τεχνικός κατάλογος MiTo

 

{gallery}stories/mito{/gallery}

5 αστέρια και 36 πόντους: ανάμεσα στα compact, hatch back οχήματα, η MiΤo είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του αυτοκίνητο στην παθητική ασφάλεια των ενηλίκων σύμφωνα με τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP.

  • 7 αερόσακοι
  • Σύστημα SBR που φροντίζει να εξασφαλίζει ότι είστε ασφαλής και με δεμένη τη ζώνη σας.
  • Προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας των εμπρός και πίσω καθισμάτων.
  • Μπροστινά καθίσματα με σύστημα αντιβύθισης
  • Κιτ αλκοτέστ
  • Τιμόνι που διατηρείται σε απόσταση από τον οδηγό σε περίπτωση σύγκρουσης
  • Πίσω φώτα LED που βοηθούν ώστε το αυτοκίνητο να είναι ευκολότερα ορατό στους γύρω.

Η ανάρτηση της MiΤo στοχεύει ψηλά: στη μέγιστη ενεργητική ασφάλεια ταυτόχρονα με τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Προηγμένες λύσεις χρησιμοποιούνται για να επιτευχθεί ο στόχος: ανάρτηση με ελατήρια ανάδρασης, που συνδυάζονται με διάταξη τύπου Mc Pherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το αποτέλεσμα είναι ασυναγώνιστο κράτημα στο δρόμο και σπορ αίσθηση.

  • e-Q2: Αναπαράγει τη λειτουργία διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
  • ABS: Αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
  • EBD: Κατανέμει ηλεκτρονικά την πέδηση μεταξύ μπροστινών και πίσω τροχών.
  • VDC: Ηλεκτρονικός δυναμικός έλεγχος της ευστάθειας.
  • ASR: Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που αποτρέπει την ολίσθηση ελέγχοντας τα φρένα και τον κινητήρα
  • HBA: Υδραυλική υποβοήθηση πέδησης για φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης.
  • Hill Holder System που βοηθά το ξεκίνημα στην ανηφόρα.
  • MSR: Ελέγχει τις στροφές του κινητήρα στο άφημα του γκαζιού και στο κατέβασμα ταχύτητας.
  • CBC: Ελέγχει το σύστημα πέδησης εξασφαλίζοντας αποτελεσματικότερο φρενάρισμα σε στροφές.
  • DST: Δυναμική υποβοήθηση συστήματος διεύθυνσης, ρυθμίζει την ηλεκτρικήυποβοήθηση του τιμονιού σε συνεργασία με το VDC: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό πώς πρέπει να αντιδράσει για να διορθώσει την υπερστροφή.