Μήκος 4,06 μ.
Πλάτος 1,72 μ.
Ύψος 1,44 μ.
Αυτές είναι οι βασικές διαστάσεις ενός σπορ αυτοκινήτου, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.
Από 14600€ έως 20700€
Μήκος 4,06 μ.
Πλάτος 1,72 μ.
Ύψος 1,44 μ.
Αυτές είναι οι βασικές διαστάσεις ενός σπορ αυτοκινήτου, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.
Από 14600€ έως 20700€
Το εσωτερικό έχει μια σπορτίφ, επιβλητική προσωπικότητα. Το ταμπλό και οι πλευρικές θήκες είναι αντάξιες ενός κορυφαίου αυτοκινήτου. Ο πίνακας οργάνων είναι εύκολος στη χρήση, έχει προηγμένα γραφικά και προσφέρει οδηγική άνεση.
Χάρη στα σπορ καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη καθώς και στη ρυθμισμένη ανάρτηση για εξαιρετικά σπορτίφ καταστάσεις, ο οδηγός όταν κάθεται στο MiTo νιώθει την ανάγκη να κρατήσει γερά το τιμόνι και αισθάνεται έτοιμος να εξερευνήσει όλες τις χαρές της οδήγησης.
Για απόλυτη άνεση, έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο τα καλύτερα υλικά, με κορυφαία ιταλικά υφάσματα και δέρματα.
Σχεδιασμός
Μήκος 4,06 μ.
Πλάτος 1,72 μ.
Ύψος 1,44 μ.
Αυτές είναι οι βασικές διαστάσεις ενός σπορ αυτοκινήτου, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.
Νέα σχεδίαση τροχών 16", 17" και 18" και φαρδιά μετατρόχια που εξασφαλίζουν ό, τι καλύτερο στο κράτημα ενός πραγματικά σπορ αυτοκινήτου. Πίσω φώτα με τεχνολογία LED, που τα καθιστά πιο ευδιάκριτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια. Αποκλειστικά για τη MiTo υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξει ένας οδηγός μεταξύ τριών διαφορετικών πλαισίων ασημί, τιτάνιο, και στο χρώμα του αυτοκινήτου.
Επτά κινητήρες για όλα τα γούστα.
Twinair 0.9 85 hp, βραβευμένος ως 'International Engine of the year 2011', οικολογικός και οικονομικός, με 0€ τέλη κυκλοφορίας.
MultiΑir κινητήρες για όσους επιθυμούν τη μηχανολογική υπεροχή σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου: 1.4 MultiAir 105hp, 1.4 MultiAir Turbo 135hp και 1.4 MultiAir Turbo 170hp.
Και στα συν: ο οικονομικός βενζινοκινητήρας 1.4 78hp και δύο πετρελαιοκινητήρες: 1.3 JTDM-2 85hp (με 0€ τέλη κυκλοφορίας) και 1.3 JTDM-2 95hp.
Σε όλους τους κινητήρες της MiTo, ο βαθύς βρυχηθμός δηλώνει την δύναμη και ανεβάζει την αδρεναλίνη. Παράλληλα όλοι οι κινητήρες της είναι φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Η τεχνολογία Multiair σηματοδοτεί την έλευση μιας νέας γενιάς κινητήρων βενζίνης και συνδυάζει: υψηλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμων.
Το Multiair ελέγχει την εισροή του αέρα στον κινητήρα την στιγμή που αυτός εισέρχεται στο χώρο καύσης.
Το σύστημα βασίζεται σε μια ποσότητα λαδιού μεταξύ των εκκεντροφόρων και των βαλβίδων. Η πίεση του λαδιού μπορεί να μεταβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω ενός σωληνοειδούς, κάνοντας εφικτό τον έλεγχο του ανοίγματος και κλεισίματος της κάθε βαλβίδας χωριστά. Έτσι μπορούμε να ρυθμίζουμε με μεγαλύτερη ευελιξία την ισχύ του κινητήρα, συνδυάζοντας πολλά οφέλη που ποτέ πριν δεν ήταν εφικτά ταυτόχρονα όπως η μείωση στην κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών ρύπων και η αύξηση της μέγιστης ισχύος και ροπής, με στόχο την καλύτερη απόδοση για τον οδηγό.
1.4 MultiAir Turbo 170 HP
1.4 MultiAir Turbo 135 HP
1.4 78 HP
1.4 Turbo 105 HP
1.3 JTDM-2 95 HP
1.3 JTDM-2 85 HP
3 προγράμματα οδήγησης, 3 λειτουργίες συστήματος διεύθυνσης, 3 τύποι οδικής συμπεριφοράς.
Πρόκειται για το Alfa Romeo D.N.A., το σύστημα που μεταμορφώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναλόγως με τις συνθήκες οδήγησης.
Αρκεί μια απλή κίνηση: μετακινήστε τον επιλογέα που βρίσκεται κοντά στο λεβιέ ταχυτήτων και η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα αλλάξει.
Dynamic: Διασκέδαση και αγωνιστική διάθεση στο τιμόνι
VDC και ASR | Λιγότερο επεμβατικό σύστημα ESP, VDC και ASR Ηλεκτρονικό σύστημα Q2. Το φρενάρισμα ελέγχεται από το ABS. |
Σύστημα διεύθυνσης EPS | Πιο sport ρύθμιση |
DST | Μεγαλύτερος έλεγχος της πλευρικής επιτάχυνσης. Υπόδειξη υπερστροφής: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό τι πρέπει να κάνει. |
Κινητήρας | Ταχύτερη απόκριση |
Normal: Ευελιξία μέσα στην πόλη
VDC και ASR | Κανονική ρύθμιση. Το φρενάρισμα ελέγχεται από το ABS. |
Σύστημα διεύθυνσης EPS | Κανονική ρύθμιση |
DST | Κανονικός έλεγχος πλευρικής επιτάχυνσης. Υπόδειξη υπερστροφής: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό τι πρέπει να κάνει. |
Κινητήρας | Κανονική απόκριση |
All Weather:Aσφάλεια σε ολισθηρά οδοστρώματα: Χώμα, Βροχή, Χιόνι.
VDC και ASR | Πιο επεμβατικό VDC και λιγότερο επεμβατικό ASR. Μεγαλύτερος έλεγχος του φρεναρίσματος και συντονισμός του με το VDC. |
Σύστημα διεύθυνσης EPS | Κανονική ρύθμιση |
DST | Κανονικός έλεγχος πλευρικής επιτάχυνσης. Υπόδειξη υπερστροφής: Μια ελαφριά δύναμη ασκείται στο τιμόνι δείχνοντας στον οδηγό τι πρέπει να κάνει. |
Κινητήρας | Κανονική απόκριση |
Μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο σε αρχείο pdf. Για να το κάνετε αυτό πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το πρόγραμμα Acrobat Reader. Aν δεν το έχετε, κάντε κλικ εδώ.
Πώς θα "κατεβάσετε" το pdf: Κάντε δεξί κλικ στο εικονίδιο με το pdf. Το παράθυρο που θα εμφανιστεί, σας δίνει τη δυνατότητα είτε να ανοίξετε το pdf (Open), να το διαβάσετε με Acrobat Reader και να το τυπώσετε, είτε να το "κατεβάσετε" στο σκληρό σας δίσκο (Save).
{gallery}stories/mito{/gallery}
5 αστέρια και 36 πόντους: ανάμεσα στα compact, hatch back οχήματα, η MiΤo είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του αυτοκίνητο στην παθητική ασφάλεια των ενηλίκων σύμφωνα με τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP.
Η ανάρτηση της MiΤo στοχεύει ψηλά: στη μέγιστη ενεργητική ασφάλεια ταυτόχρονα με τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Προηγμένες λύσεις χρησιμοποιούνται για να επιτευχθεί ο στόχος: ανάρτηση με ελατήρια ανάδρασης, που συνδυάζονται με διάταξη τύπου Mc Pherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το αποτέλεσμα είναι ασυναγώνιστο κράτημα στο δρόμο και σπορ αίσθηση.